Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Více informací Rozumím
Ankety a hlasováníAnkety a hlasování

Chcete, aby ČR vystoupila z EU?

Autor: jindra

Sdílejte tuto anketu, ať hlasuje co nejvíce lidí. Tím zjistíme, jaký je skutečný názor společnosti. Díky všem hlasujícím!

HlasovatAno, už včera bylo pozdě
2555 hlasů
55.4 %
HlasovatSpíše ano
168 hlasů
3.6 %
HlasovatSpíše ne
844 hlasů
18.3 %
HlasovatNikdy!!!
1048 hlasů
22.7 %

Celkem hlasovalo: 4615 lidí

Josef
15.01.18 17:49:11

Jednoznačně jsem pro vystoupení z tohoto vyděračského spolku . Sebevraždou by to v žádném případě nebylo . Ano , muselo by se znova vybudovat to , co za EU u nás skončilo ( přesněji bylo násilně ukončeno např. dříve prosperující zemědělství ) , což by jistě bolelo , ale skutečná svoboda, národ bez nájezdníků a vláda země bez zlodějů , to vše za to rozhodně stojí ! Jsem přesvědčený , že k tomuhle vystoupení jednou stejně dojde (v Polsku a Maďarsku asi ještě dřív jak u nás) , a oddalování tohoto kroku je jen další prohlubování agonie kterou EU prochází . Nedovolme být ještě více v područí EU , nedovolme vytvoření multikulturního gheta u nás a podle toho volme prezidenta , který stojí za lidmi a ne za zloději !

Tom
11.01.18 15:12:54

Vystoupení z EU by bylo sebevraždou. To ale jednodušší spoluobčané nechápou a vidí jen pseudokauzy s pomazánkovým máslem a rumem.

Pesimista
11.01.18 15:10:28

Když to takhle EU s námi "potáhne" dál ,jako doposud , tak je volba většiny jasná - stačí Zákon o referendu ... Lidi i s minimální hrdostí na svou vlast mají jasno ...

František
03.01.18 10:59:33

Vystoupit z EU je pro nás obrození.

Béda
02.01.18 17:03:41

Evropská unie je to nejlepší, co nás od revoluce potkalo, tak přestaňte nadávat, lemry!

VM.
22.12.17 00:03:02

Rozhodně jsem pro vystoupení z EU.Je vytvořené za tím účelem,kterým dnes směřuje.Stejně jako všechny dřívější nefunkční systémy zprvu vypadají jako něco nového a lákavého,ale jde pouze o past.Zachovat si volný trh obchodu,kapitálu,cestování...i když tam už bych to taky neviděla,tak volné.Spojené státy evropské,Dublinské úmluvy,plánovaná migrační krize,kontrolovaný obchod a politika...to si prostě nemůžeme nechat líbit.

HONZA
17.12.16 22:18:12

naopak vše máme dražší ne-li nejdražší,a naši politici unijní zakony ještě víc přitvrdí jen aby se zalíbily JUNKEROVI a té jeho bandě vyžírků

Marcel
17.12.16 12:37:16

Honza jediný idiot mi příjdeš tady ty.Sežereš vše i z navijákem co ti média a politici nakukají

Miloslav
17.12.16 02:55:35

Byl jsem pro unii . Od prvé minuty založení Unie jsem byl zaměstnán v Německu. Pak se začal tvořit jakýsi nový system a začalo doslova vykořisťování člověka člověkem. Odešel jsem dělat do Rakouska , zde jsme měli nádherné platy a existenci . Najednou se vše prudce změnilo a nastal čas kupčení s pracovní silou ! Nastal čas ponižování cizinců , snižovali se platy od vstupu ČR do Unie ! Začala doba Vykořisťování a útlaku ! Co se týká naších lidí v cizině zaměstnaných ,tak jsme doplatili na chamtivost našich politiků a zaměstnavatelů ! Platy rapidně klesli a nás si podávali jako levnou pracovní sílu ! Pak se dostavil "hlad politiků a chtěli zavést podvojné daně ! U nás se jim to nepovedlo ale Slováci musí platit daň jak v cizině tak ještě odvádět daň i doma . Tím pádem pro mne Unie skončila ! Předvedla se jak NEJVĚTŠÍ VYKOŘISŤOVATEL V naší době ! JEDNOZNAČNĚ JSEM ZA VYSTOUPENÍ ! VČERA BYLO POZDĚ ! VYSTOUPIT ZA KAŽDOU CENU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mira
16.12.16 17:04:01

Emile zakladni idea EU nebyla spatna ale co zni udeli ted je jen diktatura a zadna lidska prava ,chteji evropu znicit

Jan.voch
16.12.16 15:34:43

Vystoupit, čím dřív tím líp.....

Lída
16.12.16 14:34:05

Už dávno jsme měli vystoupit!!! Zbytečné zákazy, příkazy...myslela jsem si, že jsme suverénní republika, ale nejsme! Jsme pod diktátem Bruselu a madam Merkel!!! Jdou vyloženě proti lidem celé Evropy. Nemyslím jen ekonomickou migraci, ta je jen třešničkou na dortu. Každý stá si má o sobě rozhodovat sám, jinak není suverénním státem. JSEM PRO OKAMŽITÉ VYSTOUPENÍ Z EU!!!

Dave
16.12.16 13:48:23

Ano co nejdříve please

Honza
15.12.16 21:54:58

Včera bylo pozdě. Je ale za pět minut dvanáct, tak ať nám ten vlak neujede!

Mirek
15.12.16 16:55:42

Lidi ať budem hlasovat pro nebo proti stejně se nic nezmění nikdo obyčejného člověka nebere vážně!

Jezevčík
15.12.16 14:46:53

Rozhodně jsem pro vystoupení z EU. Všichni varovali před Brexitem a co se stalo? Vůbec nic. VB je nyní suverénním státem. Sám bude zvažovat, který zákon je pro její občany přínosem a který nikoliv. Nebude jim do toho mluvit žádný politik, který je vzdálen kdesi v Bruselu a zcela odtržen od reality.

Honza
25.10.16 17:51:58

Jen idiot,a zejména proruské hnídy,si mohou přát vystoupení z EU a udělat tak další prostor pro rozpínající se říši ruských mužiků jak se snaží zrůda nyní prznící Hrad.Z EU čerpáme daleko více,než jí odvádíme(jak české...).Je tedy třeba v EU nejen setrvat,ale alespoň o polovinu zvýšit naše příspěvky do Bruselu.

pepa
04.10.16 12:14:20

Ihned odejít z EU. I za cenu, že bychom šli do války. Všichni co podepsali vstup do EU, nevěděli co dělají, měli by se přiznat, omluvit a udělat vše pro okamžitý odchod, jak to může normální člověk udělat? Každý i 5-letý kluk ví, že v podnikání i 2 mohou být hodně. Seru na dotace ČOV a podobných věcí, které bychom si zafinancovali sami, celá republika je v kopru díky těm pár šmejdům nahoře......

Dracul
30.08.16 13:57:04

Smrt satanské EU - chce zničit národy a zavést jednotnou otrockou negroidně - asiatskou rasu podle přání svých chazarských sionistických pánů, rychle pryč z tohoto koncentráku národů!!!!!

venca
04.07.16 22:47:47

byl jsem pro vstup do EU a myslel jsem si: 1) že bude mnoho poplatků bude sjednoceno, a tím slevněno. Vezměme si jak dlouho trvalo než operátoři slevnili několikanásobě dražší volání než tomu bylo v západní části EU. Minulý týden mi banka naúčtovala 150Kč za příjem peněz ze Slovenska. 2) byl jsem přesvědčel že se zbavíme čínského zboží, a podpoří se místní produkty. (stačí se podívat na zemědělce) 3) byl jsem přesvědčen že se u nás přestane tunelovat protože unie bude kontrolovat veškeré toky peněz, a nestalo se tomu tak. naopak se z unijních peněz živí mnohé pseudohumanitární organizace 4) myslel jsem si že v jednotném trhu bude jednotná kvalita zboží. Stačí se podívat na rozdíl mezi námi a západem. (čokoláda, prací prášky ...) Nic z toho se nesplnilo. Takže dnes bych pro vstup do EU již nebyl.

Jindra Smutný
04.07.16 21:54:23

Vystoupit co nejdřív než bude pozdě.

Jára
01.07.16 00:52:17

Hlasoval jsem pro okamžité vystoupení z EU. Smutné je, že cílem globální vlády je zničit EU. Po rozpadu EU bude podle nich snazší vytvořit na území států Evropský Chalífát. EU je hrozný moloch, ale chalífátu na svém území se alespoň částečně brání. Problém národních vlád je, že už nejsou schopni ani zajistit bezpečnost vlastních obyvatel. Celý EU moloch je jako slon na hliněných nohou a ty nohy se mu začínají drolit. Jsme ve stejné fázi jako před rozpadem socialistického bloku. Ten vypadal naprosto pevně, pak přišlo Polsko, NDR, 17 listopad a pak se celý tento blok rozpadl. Smutné je, že to bylo opět v něčím zájmu a ten někdo na tom vydělal více než všichni občané.

bobi.n
30.06.16 20:32:44

L.C. i já.

bobi.n
30.06.16 20:31:45

Pane Emile, máte naprostou pravdu. Jenže rodina není Germán se svým "Drang nach Osten". Větší národy nikdy nebudou uznávat své menší sousedy. Vždy budou pro ně méněcenné a terčem jejich poroby. Buďme tedy pyšní, že jsme tlaku Germánů odolali. EU je pouze dalším pokusem o vládu nad Evropou ze strany Němců. Nevdávejme se, stejně jako jsme odolali v minulosti. Naši předkové by nám neodpustili naši nevůli po svobodě. Odstranit příčinu problému je nesmírně obtížné. To může pouze demokracie. Ovšem ta nesnáší, stejně jako pravda přívlastky. Buď je, nebo není. Něco jako zastupitelská demokracie je pouze svinstvo k obelhání k občanů. Podobně jako se tváří "milosrdná lež". Lež zůstane vždy jenom a pouze lží. Máte naprostou pravdu. Při dalších volbách Záleží pouze na nás.

L.C.
30.06.16 20:17:25

Já nevím, jak Vy, ale já podepsal: http://www.czexit.net/

bobi.n
30.06.16 19:58:00

Proto je třeba se ČSSD a potažmo i Sobotky zbavit. ČSSD zradila ve 48, kdy umožnila svým odchodem uzurpovat moc komunistům. Nyní zrazuje republiku, vlast a lid (potažmo svoje voliče)znovu.

Pepa z Vysočiny
30.06.16 19:48:39

Sobotka má bohužel pravdu . Pokud máme stát , který i on pomáhal "budovat" tak , že již neuživí své obyvatelstvo , pokud máme stát ve kterém šlapeme čím dál víc po zemi , která nám neříká pane , pokud máme stát , který (záměrně?) nechrání vlastní obyvatelstvo před nájezdníky , pokud máme stát , který nemá podle Sobotky právo mluvit do vlastní svébytnosti (je proti referendu) atd. atd., tak můžeme jen ohnout hřbet , možná vzpomenout na písničky Karla Kryla , který tohle všechno věděl již v době , kdy jiní cinkali klíčema a volili tuto horší variantu (EU) než bylo RVHP. Jako zkrachovalý zemědělec vím o čem mluvím ...

bobi.n
30.06.16 19:36:24

Byl jsem pro vstup do EU. Stydím se za to, protože jsem si myslel, že v první ředě bude za stejnou práce stejná odměna. Ó, jak jsem se krutě mýlil. Pokud by se tak stalo, unie by fungovala. Nehoráznou debilitu unie jsme tady již měli. Jmenovalo se to Bachův absolutismus.

Standa
30.06.16 19:33:22

Chcete vědět co je vlastně EU za spolek?Klikněte nebo zkopírujte odkaz a přehrajte video"BREXIT THE MOVIE FULL FILM"(české titulky)! https://dotsub.com/view/8724474e-92e3-4322-ba4b-e3a2b497a34f

Pavel
30.06.16 19:31:55

Rozhodně vystoupit z EU i Nato a zůstat již konečně neutrální státem. Žádné kvóty a ekonomické uprchlíky. Ale to by ty naše politiky někdo musel nejdřív utopit ve Vltavě, protože s těmi zaprodanými vlastizrádci to rozhodně nepůjde. Budou nám pořád mazat med kolem huby a říkat, jak se musíme všichni v Evropě semknout a pomáhat.

J.T.
30.06.16 08:39:20

No rozhodně jsem za vystoupení,on každý vidí jenom tu finanční podporu,ale to že tam odvádíme x krát víc to se nevidí,nehledě na to co vše jsme museli díky EU zrušit,hádáme se o tom jak se bude Pribinák jmenovat apod vždyť je to trapné......

Hombre
29.06.16 17:33:32

A ještě dodatek... Pryč okamžitě z EU! Čím dřív, tím líp, než být obětí dikátora. Svoboda je důležitější!

Hombre
29.06.16 17:29:37

EU není schopna ničeho, dokonce se nemohou ani domluvit jakou řečí budou na jednánách mluvit. EU už od samého počátku byl velký guláš. Nikdo nerozuměl té jejich slavné tlusté bibli o EU. Nikdo vlastně neví co to EU je a když si tu slavnou bibli přečtou, tak si pojem EU každá země vysvětluje jinak. demokracie jiných států žádná, jen byrokracie a diktáty vybraných zemí, které si přehlasují jen své a pak se chlubí že EU se dohodla a pod nesmysly. Zapomínají, že EU je celek už 27 zemí. Navíc se vůči Británii chová nyní jak k nějakým zrádcům. Pěkně se EU nyní k Británii chová, Británie, která řádně a hojně obdařovala financemi EU. Na to už EU zřejmě zapomíná a chová se kním nehorázným způsobem.

lojzo
29.06.16 14:01:42

Evropská unie se nikdy nemůže změnit.Předně ji řídí Němci a ti jsou loutkou ameriky!To by se musela místo Anduly dostat osobnost,která nepodepsLA SMLOUVU,KTERÁ BYLA PO VÁLCE MEZI usa A nĚMECKEM SEPSÁNA A TRVÁ ZŘEJMĚ DO ROKU 2030,TAKŽE KAŽDÝ KDO BYL LÍDREM NĚMECKA,MUSEL POSLOUCHAT DIKTÁT USA.vŠIMNĚTE SI ŽE Merkelová NEPODALA ŽÁDNÝ PROTEST PROTI ODPOSLOUCHÁVÁNÍ AMERICKÝCH TAJNÝCH SLUŽEB všechny VYSOCE POSTAVENÉ POLITIKY A ARMÁDU,NEBOŤ SMLOUVA JE PRO NĚMECKO POTUPNÁ,STEJNĚ JAKO SMLOUVA ttip KTEROU CHTĚJÍ PODEPSAT JENOM ZRÁDCI evropy!

Halla
28.06.16 20:32:39

okamžitě fakt nikdy jsme neměli vstoupi do EU gestapo a horší jak komouši

Jaroslav
27.06.16 18:51:43

Od začátku jsem byl proti vstupu do EU a NATO!

Milan
26.06.16 12:26:01

Nejen EU ale vstup do NATO - potažmo otevření vzdušného prostoru pro chemtrais je těžkým omylem!

Zdeněk Gaťák
26.06.16 06:26:51

Jednoznačně pro CZexit! Všechno už tady bylo napsané.

laker
25.06.16 15:47:18

Už včera bylo pozdě !!!!!!!!!!!!

deda
25.06.16 09:42:15

Brexit/Euexitus

Roman
24.06.16 12:49:40

Jedním z největších omylů naší novodobé historie bylo, že jsme do EU vůbec vstoupili. Teď to chce rychle pryč, zavřít hranice a postavit na nich znovu plot, než nás sežerou arabáci.

Overal
24.06.16 09:27:07

Každou chvíli čtu články o hlouposti čelního představitele Severní Koree Kima, který všechno ví a všemu rozumí, ale že daleko větších hlupáků máme celý Brusel, to se nepíše, přestože z jejich příkazů a zákazů to jasně vyplývá!

Jarda
24.06.16 09:24:06

jednoznačně ano,ovládá ji byrokratický drahý aparát a pár mocipánů,omezují nesmyslnými příkazy naši svobodu,ať udělají celoevropské referendum,ať to nahradí pouze hospodářský pakt a důsledná společná ochrana vnějších hranic,v dané podobě není akceschopná a nesmí připustit ovládání jen několika politiky

Skopi69
23.06.16 09:23:49

Já jsem pro vystoupení Z EU protože je to v podstatě obří byrokratická diktatura bez špetky inteligence ale jsem pro vytvoření Euro zóny trhu a spolupráce kdy už nám nebude moci nikdo kecat do toho co vyrábíme a jak ( třeba ,,syrečky,, jen takový hloupý příklad a připomenutí jaké hlouposti EU řešila:o)) Prostě tady jsem vyrobil výrobek, chceš ho ode mě koupit tak no problém, dohodneme se na ceně a kupuj. Prostě normální fungující obchod ke spokojenosti všech zůčastněných stran. Jako příklad neskutečné EU debility v podobě stupid nařízení uvedu moji nedávnou zkušenost z Kauflandu kdy jsem chtěl koupit Kovářský chléb a oni ho neměli tak jsem se ptal a prodavačka mi oznámila, že musel být stažený z prodeje, protože při pečení na něm vznikají praskliny. Názor pekaře na tento ,,problém,, je jasný, prasklý chléb je lepší a zdravější než ten úhledný, protože z něj odcházejí při pečení plyny , které by mohly být i lehce závadné. Prostě banda diletantů v Bruselu rozhoduje o věcech o kterých ví naprosté prd !!

Evžen Savojský by patřil na hrad
20.05.16 13:22:19

Pořád tvrdíme, že stačí naučit zaostalé státy hospodařit, že je naučit pěstovat, chovat zvířata a já nevím co to a tamto...Jezdí tam skupiny dobrovolníků a ukazují jim jak na to. Ekonomové jim tooštepmolvávají, že to dje, i když se tam netěží ropa, že stačí půda, zemědelství, hospodářství a krůček po krůčku. Místní samosebou na to tam prdí a čekají raději na humanitární pomoc s nataženou rukou a u toho tam plodídalší a další děcka.Tak proč by toto do prkýnka, nemělo fungovat u nás a na nás, když oputíme EU? Prostě se načíme s tím žít co máme, když tvrdíme, to samo a požadujeme to samo po jiných?! Je obrovská lež, že by nebyla soběstačnost , co k soběstatčnosti naši ČR překáži jsou nesmyslné zákony, které ji v tom schválně a to opakuji SCHVÁLNĚ brání !Ve všech resortech podnikání!

Kája
08.05.16 21:00:31

EU se snaží ÚMYSLNĚ ohrozit naše zdraví a životy importem tisíců migrantů do čr, minimálně 5000 už se sem stěhuje, budou nás okrádat, znásilnovat, vraždit a my na ně jako doslova otroci budeme dřít...proč proboha chce někdo zůstat v organizaci, která se nás snaží zabít???

A.M
28.04.16 17:11:55

EU k nám proti naší vůli vozí migranty, nechápu, že někdo vůbec váhá, jestli máme vystoupit...navíc i ekonomicky bychom si pomohli - švýcarsko, norsko, island, lichtenštejnsko v eu není a jejich ekonomika roste daleko rychleji než ekonomiky eu

Jarmila Stejskalova
23.04.16 21:54:10

Tak vedou dve cesty. Jedna s Okamurou, Velebou, Zemanem a Babišem do TOTALITNí číny. Veleba s Babišem ,CSSD CHovancem bude učit stabilizovat společnost nase politiky. Jak??. Jsme videli. Mlatili do studentu, demonstrantu, vnikli na FAMU Neopravneene /poruseni zákon/ Takového prezidenta a vladu nepotrebujeme. Ta druha cesta je ZAPAD. sic dokonaly není, ale preci jen se nam nikdy lepe před tim /za totality/ nevedlo.A kdopak vede Zemana?? Nejedly a Mynař. Ti vladnou. Nikoliv Zeman!!!!

Májka Zatová
20.04.16 20:28:28

Napady EK jsou totalitní KCč. Jenomže vladne u nás levice a v EU to také tak vypada.LEVICE Je třeba volit pravici a nechat ji nadechnout. U sousedu uz na to prisli.Ovšem oligarcha není pravice, že?? Vystoupit muzeme vždycky a az tak zly to není.

Svetlana
09.04.16 23:40:13

Já bych počkala. Ješte je čas. Vždycky muzeme vystoupit. nenechme se strasit.

12

Jméno:


Komentář: